Известие

Collapse
No announcement yet.

свири ми парното???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • свири ми парното???

    Здр колеги Може ли някои да даде съвет Парното ми започва да свири като включа на 3 И другия ми проблем е че много бързо ми се запотяват стъклата ако не го даржа постоянно да духа под предното Става въпрос за Alfa 146 1.8 TS Благодаря Ви предварително

  • #2
    Re: свири ми парното???

    Първоначално публикувано от tifoza
    Здр колеги Може ли някои да даде съвет Парното ми започва да свири като включа на 3 И другия ми проблем е че много бързо ми се запотяват стъклата ако не го даржа постоянно да духа под предното Става въпрос за Alfa 146 1.8 TS Благодаря Ви предварително
    Как го чуваш свиренето като от въздух или се едно свири моторчето на парното а за запотяването пробвай със смяна на поленовия филтър-има страшно много изписано по темата,иначе тези коли имат склонност към запотяване на стъклата
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Re: свири ми парното???

      Първоначално публикувано от Mury
      Първоначално публикувано от tifoza
      Здр колеги Може ли някои да даде съвет Парното ми започва да свири като включа на 3 И другия ми проблем е че много бързо ми се запотяват стъклата ако не го даржа постоянно да духа под предното Става въпрос за Alfa 146 1.8 TS Благодаря Ви предварително
      Как го чуваш свиренето като от въздух или се едно свири моторчето на парното а за запотяването пробвай със смяна на поленовия филтър-има страшно много изписано по темата,иначе тези коли имат склонност към запотяване на стъклата
      Аз честно казано не съм много спец ,но ми се струва ,че не е от въздуха .Нямам и идея ,защо свири само на 3 А за запотяването на стъклата ,знам че има изписано по темата ,но понеже ми е сменяно предното стъкло и пластмасата ,която е пoд него е заленеа със силикон (Така са я сложили тия маистори ,които са го сменяли)и не мога да я сваля.Между другото не съм сигурен ,че този модел - 146 1.8TS има такъв филтър.Разглеждах книжката и не видях да има такъв.Може да греша!

      Comment


      • #4
        Re: свири ми парното???

        Първоначално публикувано от tifoza
        Първоначално публикувано от Mury
        Първоначално публикувано от tifoza
        Здр колеги Може ли някои да даде съвет Парното ми започва да свири като включа на 3 И другия ми проблем е че много бързо ми се запотяват стъклата ако не го даржа постоянно да духа под предното Става въпрос за Alfa 146 1.8 TS Благодаря Ви предварително
        Как го чуваш свиренето като от въздух или се едно свири моторчето на парното а за запотяването пробвай със смяна на поленовия филтър-има страшно много изписано по темата,иначе тези коли имат склонност към запотяване на стъклата
        Аз честно казано не съм много спец ,но ми се струва ,че не е от въздуха .Нямам и идея ,защо свири само на 3 А за запотяването на стъклата ,знам че има изписано по темата ,но понеже ми е сменяно предното стъкло и пластмасата ,която е пoд него е заленеа със силикон (Така са я сложили тия маистори ,които са го сменяли)и не мога да я сваля.Между другото не съм сигурен ,че този модел - 146 1.8TS има такъв филтър.Разглеждах книжката и не видях да има такъв.Може да греша!
        Има такъв филтър и се намира точно под кората за която говориш като застанеш пред колата отляво
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          А за парното имаш ли идея от какво свири и как може да се оправи?

          Comment


          • #6
            Мда и мойто свири ама не на 3,а на всички скорости(на по-ниските се чува повече)и най-вероятно ми се е разтракала перката(поне така се чува като тракане).Предполагам че трябва да си сменя пекрата или де да знам кво.
            Ex '97 Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark
            147 1.9JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Stello
              Мда и мойто свири ама не на 3,а на всички скорости(на по-ниските се чува повече)и най-вероятно ми се е разтракала перката(поне така се чува като тракане).Предполагам че трябва да си сменя пекрата или де да знам кво.
              Трябва да се извади и да се смажат втулките. Най- удачно е с графит. Мене лично ме домързя и го оклепах с диф. масло
              97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

              .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

              Comment


              • #8
                А може ли някой да даде съвет как най-лесно става това, че там отдоло положението е много сложно.А и може ли това да стане без да се сваля таблото?
                Alfa Romeo 146/1.4 TS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Yon
                  Първоначално публикувано от Stello
                  Мда и мойто свири ама не на 3,а на всички скорости(на по-ниските се чува повече)и най-вероятно ми се е разтракала перката(поне така се чува като тракане).Предполагам че трябва да си сменя пекрата или де да знам кво.
                  Трябва да се извади и да се смажат втулките. Най- удачно е с графит. Мене лично ме домързя и го оклепах с диф. масло
                  да наи вероятно е от фтулките и трябва да се смажат, може и четките да са ама то като го свалиш ще се види. доколкото знам мотора се сваля надолу, като го врътнеш леко настрани след като манеш щипките и тама квото има. не се разглобява таблото. то за друг мотор са сваля цялото табло ако съм збъркал колегите ще ме поправят , че вече много коли ми станаха и не помня на коя как е деистваи да не блокира и да ти изгори мотота ( а и едни кабели се топят долу, ужас) успех
                  НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                  Comment


                  • #10
                    Вентилатор

                    Първоначално публикувано от Евгени Генчев
                    А може ли някой да даде съвет как най-лесно става това, че там отдоло положението е много сложно.А и може ли това да стане без да се сваля таблото?
                    Да Таблото не се сваля, развиват се рапидките в участъка над джапката за да се премести леко напред и да се освободи място впоследствие за изхлузване надолу на вентилатора. Там има и два болта те се разхлабват.(в джабката също има едно болче квадрат)
                    От долната страна се разкача само поддържащата шина.
                    Електронния блок и буксата за захранване на мотора отместваш настрани/смело мести няма да се прекъсне снопа е доста тлъст/. От долу на кожуха има едно болче което е завито в ухо което играе контра/фиксиращ ръб/ и трябва да се развие.В последната фаза завърташ капака към теб все едно,че отваряш капачка на буркан и капака заедно с вентилатора ти остава в ръцете и го спускаш надолу
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment

                    Working...
                    X